O mně

Kdo jsem a proč se zabývám Autodetailingem

Od mládí jsem vysazen na techniku: můj zájem se točil kolem motorů, motocyklů, přes auta, až po letadla. Mám vystudovanou technickou školu a dlouhé roky jsem pracoval v letectví, v oboru, kde se chyby neodpouští. To mě naučilo zodpovědné a precizní práci se zaměřením a citem pro detail. 

Dlouhodobě nabité dovednosti jsem nadstavil odborným školením. Tato zkušenost mě přiblížila k práci, o které jsem poprvé slyšel někdy kolem roku 2012 a okamžitě jsem pocítil touhu si to zkusit. Autodetailingu se věnuji od roku 2014. Vlastní garáž upravena k tomuto účelu mi poskytuje ideální zázemí pro to abych svoji práci mohl vykonávat na profesionální úrovni. Mít spokojené klienty a úspěch v tomto náročném a současně krásném oboru, který není možné vykonávat bez nadšení a lásky k automobilové technice.

LOVEDETAILING vznikl v roce 2020. Začal jsem pracovat samostatně a tento styl vyhovuje jak mne, tak mým zákazníkům. Za svoji práci nesu plnou odpovědnost, můžu se autům věnovat 7 dní v týdnu, jsem flexibilní, zakládám si na individuálním přístupu a férovém jednání. Jediný problém je ten, že mám jenom dvě ruce 😎, tudíž některé úkony není možné urychlit při současném zachování vysoké kvality práce s perfektním výsledkem. Dokud nejsem sám spokojen, žádné auto moji garáž neopustí. O to lepší pocit mám a vnímám to jako zadostiučinění, když při přebírání vozu se na tváři zákazníka objeví tzv. WOW EFEKT :))

Věřím, že i Vy, stejně jako zákazníci před Vámi se v brzké době přesvědčíte o kvalitě LOVEDETAILING a vyzkoušíte jednu ze  služeb, která bude Vám a Vašemu vozu nejvíc vyhovovat.


Budu se těšit na osobní setkání 

Za LOVEDETAILING

Ing. Ladislav Oslanský

Spolupracuji se světovými výrobci v oboru Autodetailingu



V dnešní době je na trhu nepřeberné množství značek autokosmetiky různého složení a kvality. Je opravdu těžké zvolit pro danou činnost ten správný produkt, který správně funguje a nepodlehnout přitom jenom marketingovým tahům výrobců a distributorů. Mnohokrát to dopadne tak, že koupíte zbytečně předražený produkt a nakonec jste z výsledku zklamán. Já jsem zvolil strategii nevázat se jenom na jednu značku, ale mít možnost obsáhnout celý trh a vybírat to nejlepší z nejlepšího. Jak toho dosáhnout? Komunikuji s ostatními detailery na trhu, navzájem si vyměňujeme zkušenosti a současně sleduji nezávislé odborné recenze. 

Výsledek se potom projeví v celkové kvalitě práce a při následné správné péči i ve výdrži daného produktu. Každý zákazník při převzetí vozu je proškolen o následné péči.